Rękawice Narciarskie Dziecięce Viking Mailo 08 szaro-czarny
Opis
Rękawice Viking Mailo
Rękawice dziecięce Viking Mailo posiadają długi mankiet i wodoodporna kieszonki. Ponadto dzięki użytej membranie ATT o parametrach wodoodporność/oddychalność 8000/8000 rękawice są odporne na przemakanie i ograniczają przepuszczalność bodźców zewnętrznych do wnętrza rękawicy. Praktyczne zakończenie długim mankietem umożliwiającym nałożenie rękawicy na rękaw kurtki, dobrze osłania rękę przed chłodem i śniegiem. Mankiet zakończony praktyczną kieszonką pozwala na szybkie i sprawne sięgnięcie po kartę, pieniądze lub inne niezbędne rzeczy na stoku. Praktyczny silikonowy kontrastowy nadruk na spodzie rękawic, oprócz ciekawej formy designu, gwarantuje pewny chwyt i minimalizuje ślizganie.
Cechy produktu:
- membrana Aqua Thermo Tex
- wzmocnienie powierzchni dłoni
- rzep w nadgarstku dla lepszego dopasowanie
- antypoślizgowy print na wnętrzu dłoni
- ściągacz mankietu
- kieszonka na zapinana na wodoodporny zamek
ATT - nowoczesna membrana chroniąca przed zewnętrznymi warunkami atmosferycznymi. Jest elastyczna, odporna na uszkodzenia mechaniczne, bardzo długo utrzymuje swoje parametry wydajności. Jej mikroskopijne otwory, równomiernie rozmieszczone na całej powierzchni, zapewniają swobodny przepływ pary wodnej. Membrana charakteryzuje się parametrami oddychalności na poziomie 6000g/m2/24h i wodoodporności 8000mm.
Od 1996 roku marka Viking produkuje odzież i akcesoria dla aktywnych. Ich flagowymi produktami są najwyższej jakości czapki i rękawice. Z początku Viking skupiony był na sportach zimowych jak narciarstwo i snowboard, jednak z każdym rokiem działalności rozwijał się i sukcesywnie powiększał swoją ofertę. Dziś wśród produktów Vikinga znajdziemy artykuły dla biegaczy, rowerzystów, żeglarzy, turystów i osób, które trenują pod gołym niebem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.