90 dni na wymianę lub zwrot

 

Zakupiony towar nie spełnia Twoich wymagań, a może rozmiar lub kolor nie jest odpowiedni?

Zwrot lub wymiana? To proste.

Możesz zwrócić lub wymienić zakupiony produkt w terminie 90 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

 

 

Jak wymienić towar?

  • Jeśli zamówiony artykuł okazał się np. za duży lub  nie odpowiada Ci inna jego cecha skorzystaj z procedury wymiany.
  • Zwracany towar musi być fabrycznie nowy, bez oznak użytkowania, posiadać wszystkie metki i oryginalne opakowanie.
  • Wymiana jest możliwa tylko na ten sam model w innym kolorze lub rozmiarze.
  • Towar należy starannie zapakować. Prosimy nie oklejać taśma opakowania towaru, nie rozrywać pudełek ani nie zamieszczać na nich żadnych opisów, numerów zwrotów itp. Prosimy o włożenie oryginalnego opakowania do worka lub innego kartonu i zaklejenie taśmą. 
  • Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wypełniony "Formularz  wymiany" dostępny w linku poniżej.
  • Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek na nasz koszt lub "za pobraniem" - nie zostaną przez nas przyjęte.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki proponujemy odsyłanie towarów firmą kurierską lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
  • Gdy towar trafi do naszego sklepu wyślemy Ci produkt, który został wskazany w formularzu na nasz koszt, w taki sam sposób jaki został wybrany w pierwotnym zamówieniu. 

Przesyłkę należy przesłać na adres:

EverTrek
ul. Kasztanowa 17
83-200 Szpęgawsk
z dopiskiem WYMIANA

Formularz zwrotu Formularz wymiany

 

 

Odstąpienie od umowy (zwrot towaru)

 

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@evertrek.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 90 dni.

Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Kasztanowa 17, 83-200 Szpęgawsk, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

Jak zwrócić towar?

  • Zwracany towar musi być fabrycznie nowy, bez oznak użytkowania, posiadać wszystkie metki i oryginalne opakowanie.
  • Towar należy starannie zapakować. Prosimy nie oklejać taśma opakowania towaru, nie rozrywać pudełek ani nie zamieszczać na nich żadnych opisów, numerów zwrotów itp. Prosimy o włożenie oryginalnego opakowania do worka lub innego kartonu i zaklejenie taśmą. 
  • Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wypełniony "Formularz  zwrotu" dostępny w linku poniżej.
  • Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego na które dokonamy zwrotu należności.
  • Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
  • Koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek na nasz koszt lub "za pobraniem" - nie zostaną przez nas przyjęte.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki proponujemy odsyłanie towarów firmą kurierską lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania. 
  • Gdy towar trafi do naszego sklepu w terminie do 14 dni odsyłamy pieniądze na konto wskazane przez klienta.

Przesyłkę należy przesłać na adres:

EverTrek
ul. Kasztanowa 17
83-200 Szpęgawsk
z dopiskiem ZWROT

Formularz zwrotu Formularz zwrotu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium