
Towary sprzedawane przez sklep EverTrek są nowe, oryginalne i posiadają gwarancję wysokiej jakości, a w przypadku wystąpienia wady produktu można złożyć reklamację za pośrednictwem sklepu.
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.
Jak reklamować wadliwy produkt?
- Pierwszym krokiem powinno być wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego w linku poniżej.
- Towar należy starannie zapakować, musi być w należytym stanie higienicznym.
- Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
- Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt lub za pobraniem.
- Informacja dotycząca o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie państwu przekazana w terminie do 14 dni od momentu w którym przesyłka trafi do naszego sklepu.
- Wszystkie informacje o realizacji reklamacji na bieżąco przekazywane są do klienta.
- Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, lub nadaj paczkę z potwierdzeniem nadania.
Reklamacje należy odsyłać na adres:
EverTrek
ul. Działkowa 14
83-200 Szpęgawsk
z dopiskiem REKLAMACJA