
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@evertrek.pl lub drogą pocztową na adres ul. Działkowa 14, 83-200 Szpęgawsk.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Towary sprzedawane przez sklep EverTrek są nowe, oryginalne i posiadają gwarancję wysokiej jakości, a w przypadku wystąpienia wady produktu można złożyć reklamację za pośrednictwem sklepu.
Jak reklamować wadliwy produkt?
- Pierwszym krokiem powinno być wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego w linku poniżej.
- Towar należy starannie zapakować, musi być w należytym stanie higienicznym.
- Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
- Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt lub za pobraniem.
- Informacja dotycząca o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie państwu przekazana w terminie do 14 dni od momentu w którym przesyłka trafi do naszego sklepu.
- Wszystkie informacje o realizacji reklamacji na bieżąco przekazywane są do klienta.
- Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, lub nadaj paczkę z potwierdzeniem nadania.
Reklamacje należy odsyłać na adres:
EverTrek
ul. Kasztanowa 17
83-200 Szpęgawsk
z dopiskiem REKLAMACJA