Gwarancje i reklamacje

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@evertrek.pl lub drogą pocztową na adres ul. Działkowa 14, 83-200 Szpęgawsk.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Towary sprzedawane przez sklep EverTrek są nowe, oryginalne i posiadają gwarancję wysokiej jakości, a w przypadku wystąpienia wady produktu można złożyć reklamację za pośrednictwem sklepu.

 

Jak reklamować wadliwy produkt?

  • Pierwszym krokiem powinno być wypełnienie formularza reklamacyjnego dostępnego w linku poniżej.
  • Towar należy starannie zapakować, musi być w należytym stanie higienicznym.
  • Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
  • Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt lub za pobraniem.
  • Informacja dotycząca o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie państwu przekazana w terminie do 14 dni od momentu w którym przesyłka trafi do naszego sklepu.
  • Wszystkie informacje o realizacji reklamacji na bieżąco przekazywane są do klienta.
  • Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, lub nadaj paczkę z potwierdzeniem nadania.

Reklamacje należy odsyłać na adres:

EverTrek
ul. Kasztanowa 17
83-200 Szpęgawsk
z dopiskiem REKLAMACJA

Formularz reklamacyjny Formularz reklamacyjny

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium