Rękawice Freeride Viking Tux 15 czarno-niebieski
Opis
Rękawice Freeride Viking Tux
Rękawice Viking Soren to rękawice 2w1, które są wyposażone w wewnętrzną rękawicę, która otuli Twoje ręce nie tylko na stoku, stanowiąc dodatkową warstwę izolacyjną, ale i poza nim, w momentach kiedy potrzebujesz bardziej precyzyjnego chwytu. Podczas używania telefonu ręce nie będą narażone na przenikliwy chłód, a nawigacja na dotykowym ekranie będzie łatwa dzięki Touch Phone System'owi. Rękawica zewnętrzna posiada ocieplinę Primaloft, charakteryzującą się bardzo wysokimi właściwościami termicznymi i izolacyjnymi, a obecność membrany Aqua Thermo Tex ochroni przed przemoczeniem, zapewniając jednocześnie wysoką oddychalność. Trwałość i solidność rękawicy zagwarantowana jest dzięki wykończeniu końców palców i powierzchni dłoni naturalną skórą kozią. Wybierając Tux'a, w zależności od panujących warunków, to Ty możesz decydować czego wymagasz od swoich rękawic i dopasować je do potrzeb.
Cechy produktu:
- ocieplina Primaloft Silver
- membrana Aqua Thermo Tex
- rękawica typu 2w1 z rękawicą wewnętrzną
- rękawiczka wewnętrzna z wyposażona w Touch Phone System - system umożliwiający obsługę ekranów dotykowych oraz silikonowy nadruk na powierzchni dłoni
- paski zabezpieczające przed zgubieniem
- wewnętrzna część dłoni ze skóry naturalnej
- ściągacz mankietu
- pasek w nadgarstku dla lepszego dopasowania
Od 1996 roku marka Viking produkuje odzież i akcesoria dla aktywnych. Ich flagowymi produktami są najwyższej jakości czapki i rękawice. Z początku Viking skupiony był na sportach zimowych jak narciarstwo i snowboard, jednak z każdym rokiem działalności rozwijał się i sukcesywnie powiększał swoją ofertę. Dziś wśród produktów Vikinga znajdziemy artykuły dla biegaczy, rowerzystów, żeglarzy, turystów i osób, które trenują pod gołym niebem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.