Mata samopompująca Thermarest Prolite Plus Winglock R
Opis
Mata samopompująca Thermarest Prolite Plus WingLock
Mata samopompująca Thermarest Prolite Plus WingLock to klasyczny i bardzo popularny materac. W serii Prolite zastosowano nową piankę Atmos, produkowaną przez maszyny w USA. Pianka Atmos jest lżejsza, lepiej izoluje, lepiej się rozpręża i łatwiej ją skompresować. Dzięki temu mata ten jest bardziej komfortowa i łatwiejsza w użyciu. Ponadto wyposażona została w nowy zawór WingLock, który przyspiesza pompowanie oraz wypompowywanie.
Mata samopompująca Thermarest Prolite Plus WingLock jest wyprofilowana, szeroka w partiach tułowia, węższa w okolicach nóg. Lekka gąbka znajdująca się wewnątrz materaca jest maksymalnie perforowana. Po napompowaniu, w miejscach perforowanych materiał wierzchni jest wypukły (dużo małych górek), a w miejscach bez perforacji płaski. Dzięki temu śpiwór nie ślizga się po powierzchni materaca. Od strony spodniej wykonany podobnie i dodatkowo jeszcze wzmocniony, przez co jest bardziej odporny na przebicie.
Cechy produktu:
- Mata samopompująca Thermarest Prolite Plus WingLock
- trzysezonowa mata samopompująca
- rozmiar R
- profilowany kształt
- izolacyjność R-Value 3.2
- materiał wypełnienia - pianka Atmos
- pokrowiec w komplecie
- dożywotnia gwarancja
- waga 650 g
- szerokość 51 cm
- długość 183 cm
- grubość 3,8 cm
- wymiary po spakowaniu: 28 x 17 cm
- wyprodukowano w Irlandii
Thermarest to marka, która powstała, by zaspokoić potrzeby wspinaczy, którzy nie byli zadowoleni z oferowanych im na początku lat siedemdziesiątych mat i materacy pompowanych. Dwaj młodzi bezrobotni inżynierowie przemysłu lotniczego postanowili coś z tym zrobić. Udało im się stworzyć pierwszą matę samopompującą, która była rewolucją w noclegach podczas biwaków. Od tego momentu upłynęło sporo czasu, a marka Thermarest wciąż powiększa i udoskonala swoją kolekcję materacy, mat samopompujących, karimat, śpiworów i akcesoriów biwakowych.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.