Łyżeczka do herbaty lekka kampingowa Sea To Summit Camp Teaspoon szary
Opis
Łyżeczka do herbaty lekka kampingowa Sea To Summit Camp Teaspoon
Łyżeczka do herbata Camp Teaspoon została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksymalną użyteczność w podstawowym wyposażeniu obozowym. Wykonana z niezawierającego BPA, wzmocnionego włóknem szklanym polipropylenu, dzięki jest trwały, lekki i przyjemny w użyciu.
Cechy produktu:
- Wykonane z lekkiego i wytrzymałego kompozytu polipropylenowo-szklanego bez BPA dla zwiększenia sztywności i wytrzymałości
- Wytrzymały i lekki
- Można myć w zmywarce
Firma Sea to Summit wspiera sprzyjające środowisku inicjatywy:
Leave No Trace, to organizacja non-profit, której misją jest promowanie odpowiedzialnej rekreacji i turystyki poprzez edukację, badania i wchodzenie w partnerstwa. Działalność Leave No Trace w całości skupiona jest na wzmocnieniu poziomu odpowiedzialności zarówno jednostek jak i firm za ochronę środowiska naturalnego.
Carbon Conscious, Australijską organizację non-profit, która skupia się na tworzeniu osiedli węglowych na dużą skalę w Australijskim rejonie Wheatbelt w celu otrzymania jakości oraz funduszu kredytów węglowych. Sea to Summit poprzez zasadzenie drzew Mallee Eucalypt zniwelowało emisję dwutlenku węgla pochodzącą z podróży
służbowych w okresie 12 miesięcy.
Carbon Neutral. Zakupując produkty Sea to Summit wspierasz program Carbon Neutral skupiony na redukcji emisji gazu cieplarnianego.
Historia związana z powstaniem marki jest niezwykła. Australijczyk Tim Macartney-Snape postanowił, zaczynając z poziomu morza, wejść na najwyższy szczyt świata. Marzenie udało się zrealizować w 1990 roku kiedy to zaczynając z nad zatoki Bengalskiej po czterech miesiącach wędrówki stanął na wierzchołku Mt. Everestu. Tim, bogaty w doświadczenia, po powrocie do domu wraz z przyjaciółmi założył firmę Sea To Summit, tworząc szeroką gamę produktów najwyższej jakości dedykowanych podróżnikom i nie tylko.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.