Filtr do wody LifeStraw Peak Personal Dark Gray
Opis
Lekki filtr do wody LifeStraw Peak Personal, dzięki któremu napijesz się wody w każdych warunkach
Ten niewielki przedmiot w nowej odsłonie, którym jest bardzo lekki filtr do wody Lifestraw Personal sprawdzi się w każdych warunkach. Ta ultralekka osobista słomka z filtrem jest wykonana z wysokowydajnych, zrównoważonych materiałów Premium, nie ma żadnych dodatkowych części, o których trzeba pamiętać i oferuje zwiększone natężenie przepływu ułatwiające popijanie Dzięki niemu możesz napić się wody z każdego źródła, czy to jezioro, rzeka. Filtr ten waży zaledwie 65 gram. Wielokrotnie został obsypany nagrodami.
Cechy produktu:
- Filtr Lifestraw posiada zwiększona wydajność mikrofiltra – przeprojektowany filtr pomaga zmniejszyć zatykanie się piaskiem i mułem, zapewniając lepsze natężenie przepływu na dłuższy czas.
- Ekstremalna trwałość – najwyższej jakości materiały sprawiają, że jest twardszy i wyjątkowo szczelny
- Spełnia normy US EPA i NSF P231 dotyczące wody pitnej w zakresie usuwania bakterii i pasożytów
- Bez BPA, zatwierdzone przez FDA, materiały premium
Dane techniczne:
- waga – 65 g
- długość – 3,2 x 19,5 cm
- żywotność wkładu – około 4000 litrów wody
- wkład HollowFiber.
- filtr usuwa zanieczyszczenia mechaniczne i biologiczne o średnicy większej niż 0.2µm,
- bakterie – tak
- mikroplastik - tak
- pasożyty - tak
- pierwotniaki - tak
- wirusy – nie
- zanieczyszczenia drobnocząsteczkowe - tak
Pobierz instrukcję obsługi tutaj
LifeStraw® to wielokrotnie nagradzana, łatwa w użyciu technologia filtracji wody, która pozwala pić ją bezpiecznie prosto z zanieczyszczonych źródeł. Technologia ta została wynaleziona w 2005 roku przez szwajcarską firmę Vestergaard z pierwotnym przeznaczeniem do zastosowania w przypadku katastrof humanitarnych i naturalnych. Produkty LifeStraw® zostały m.in. wykorzystane podczas poważnych klęsk żywiołowych w takich miejscach jak Haiti, Tajlandia, Indonezja i Filipiny.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.