Spodenki rowerowe damskie Silvini Alma WP1626 3232 granatowy
Opis
Spodenki rowerowe damskie Silvini Alma WP1626 to idealne rozwiązanie na wiosenne i letnie wycieczki rowerowe. Klasyczny granatowy kolor przypadnie do gustu każdej kobiecie.
Krótkie spodenki rowerowe Silvini Alma sięgają ponad kolana. Sprawdzą się nie tylko podczas rowerowych aktywności, ale także na wyprawie trekkingowej lub na co dzień. Są lekkie i elastyczne, co znacząco wpływa na duży komfort noszenia.
Damskie spodenki rowerowe Alma WP1626 stworzono w stylu slim-fit. Uszyte są z lżejszego elastycznego materiału funkcjonalnego - 90% Poliamid, 10% Elastan). Spodenki sięgają do kolan, są dość dopasowane i mają wyższą talię, dzięki czemu podkreślają krój i wcięcie, pozostając wygodnymi zarówno podczas jazdy na rowerze jak i codziennego użytkowania. Obwód pasa regulowany jest za pomocą solidnych rzepów. Spodenki zapinane są z przodu na zamek błyskawiczny, posiadają boczne kieszenie zapinane na zamek. Sprawdzą się zarówno podczas jazdy na rowerze górskim jak i miejskim czy trekkingowym, a także elektrycznym.
Cechy produktu:
- akcesoria odblaskowe
- regulacja w pasie
- elastyczny tył spodni
- dwie boczne kieszenie na zamek
- spodnie zapinane na zamek
- możliwość zakupu wewnętrznych spodni z wkładką rowerową
- podwyższona talia z tyłu
- sezon: wiosna, lato
Zastosowane technologie:
YKK - zamek sprawdzonej jakości, najnowocześniejsza technologia, japońska niezawodność, gwarancja wytrzymałości.
Silvini to czeska marka odzieży rowerowej i sportowej. Firma zbudowana jest w oparciu o entuzjazm, wiedzę i zaangażowanie. Innowacyjność, śledzenie oraz wdrażanie najnowszych trendów w zakresie materiałów i designu sprawiają, że produkty Silvini są stylowe i funkcjonalne. Wszystkie wzory, wykroje i projekty powstają w Europie, a ich jakość i proces produkcji są odpowiednio kontrolowane, aby finalnie powstał produkt, który zapewni komfort i wygodę podczas użytkowania. Dzięki temu przyjemność z uprawiania sportu jest jeszcze większa.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.