Rękawice Freeride Viking Trevali 34 szaro-czerwono-miodowy
Opis
Rękawice freeride Viking Trevali stworzone z myślą o wielbicielach freerid'u
Rękawice Viking Trevali doskonale przylegają do dłoni, posiadają regulację mankietu, a za pomocą rzepa gwarantują, iż rękawice świetnie leżą oraz nie ograniczają precyzji ruchów palców. Podczas jazdy w puchu, gdzie często trzeba dopiąć kurtkę, sięgnąć do kieszeni czy założyć kaptur dobre czucie dłoni jest bardzo ważne. Ponadto rękawice wyposażone są w Touch Phone System, więc korzystanie z telefonu też będzie możliwe bez potrzeby ich zdejmowania. Jednak w momencie ściągania specjalne paski ubrane na nadgarstki uchronią przed zgubieniem. Model posiada również oddychającą i wodoodporną membranę Aqua Thermo Tex, która zapewni Twoim dłoniom komfort na długie godziny białego szaleństwa.
Cechy produktu:
- Touch Phone System - system umożliwiający obsługę ekranów dotykowych
- membrana Aqua Thermo Tex
- mankiet zamykany na rzep
- paski zabezpieczające przed zgubieniem
- antypoślizgowe wnętrze dłoni
ATT - nowoczesna membrana chroniąca przed zewnętrznymi warunkami atmosferycznymi. Jest elastyczna, odporna na uszkodzenia mechaniczne, bardzo długo utrzymuje swoje parametry wydajności. Jej mikroskopijne otwory, równomiernie rozmieszczone na całej powierzchni, zapewniają swobodny przepływ pary wodnej. Membrana charakteryzuje się parametrami oddychalności na poziomie 6000g/m2/24h i wodoodporności 8000mm.
Od 1996 roku marka Viking produkuje odzież i akcesoria dla aktywnych. Ich flagowymi produktami są najwyższej jakości czapki i rękawice. Z początku Viking skupiony był na sportach zimowych jak narciarstwo i snowboard, jednak z każdym rokiem działalności rozwijał się i sukcesywnie powiększał swoją ofertę. Dziś wśród produktów Vikinga znajdziemy artykuły dla biegaczy, rowerzystów, żeglarzy, turystów i osób, które trenują pod gołym niebem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.