Koszulka męska sportowa Silvini Bellanto MD2249 7171 żółty
Opis
Sportowa koszulka męska Silvini Bellanto MD2249 to idealny wybór do rowerowych aktywności i nie tylko. Jest niezwykle lekka i posiada dużą oddychalność, także sprawdzi się szczególnie latem i podczas wzmożonego wysiłku.
Koszulka rowerowa Silvini Bellanto MD2249 jest wygodna w noszeniu i zapewnia komfort nawet podczas intensywnego treningu lub w trakcie dłuższej wyprawy rowerowej. Jeżeli jesteś fanem kolarstwa i outdooru - ta koszulka jest dla Ciebie stworzona. Luźny krój i jednolita kolorystyka pozwoli Ci dopasować koszulkę do każdej sportowej stylizacji.
Silvini Bellanto to funkcjonalna męska koszulka z krótkim rękawem wykonana z ultra lekkiego i oddychającego materiału Ultra Light MESH. Uzupełnieniem na łopatkach jest drugi maksymalnie lekki materiał, który zapewnia optymalną wentylację. Koszulka jest elastyczna, ma luźny krój, przedłużony tył i ochronny odblaskowy nadruk. Jeżeli zależy Ci na komforcie jazdy i podczas intensywnego treningu, zaufaj specjalistom i wybierz koszulkę Silvini Bellanto.
Cechy produktu:
- koszulka rowerowa męska
- akcesoria odblaskowe
- przedłużany tył
- duża oddychalność
- lekki i elastyczny materiał
- uniwersalne przeznaczenie, np.: rower, turystyka, siłownia
- sezon: wiosna, lato
Zastosowane technologie:
LightMESH - bardzo lekki i szybkoschnący materiał oraz doskonała oddychalność, przyjemny w dotyku.
Silvini to czeska marka odzieży rowerowej i sportowej. Firma zbudowana jest w oparciu o entuzjazm, wiedzę i zaangażowanie. Innowacyjność, śledzenie oraz wdrażanie najnowszych trendów w zakresie materiałów i designu sprawiają, że produkty Silvini są stylowe i funkcjonalne. Wszystkie wzory, wykroje i projekty powstają w Europie, a ich jakość i proces produkcji są odpowiednio kontrolowane, aby finalnie powstał produkt, który zapewni komfort i wygodę podczas użytkowania. Dzięki temu przyjemność z uprawiania sportu jest jeszcze większa.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.