Komplet bielizny termoaktywnej męskiej z poliamidu z recyklingu Viking Atos 15 niebieski

Opis
Komplet bielizny termoaktywnej męskiej Viking Atos z cerftyfikatem Global Recycled Standard.
Doskonała elastyczność i bezszwowy krój to atuty termoaktywnej bielizny Viking Atos, która idealnie dopasowuje się do ciała. Model Atos nie krępuje ruchów i maksymalizuje ich dynamikę. Materiał jest szybkoschnący i zapewnia wysoki komfort użytkowania. Techniczny i rozciągliwy materiał gwarantuje dobre odprowadzenie wilgoci oraz właściwe utrzymanie ciepła w chłodne i mroźne dni. Może być stosowana jako dodatkowa warstwa lub samodzielna warstwa przy różnych aktywnościach. Bezszwowa struktura sprawia, że bielizna idealnie dopasowuje się do ciała i nie ugniata. Włókna poliamidowe zostały odzyskane i przetworzone w procesie recyklingu, dzięki czemu bielizna Atos Recycled może pochwalić się certyfikatem Global Recycled Standard.
Główne zalety:
- Gramatura materiału: 278 gsm
- Certyfikat GRS (Global Recycled Standard)
- wysoki komfort użytkowania
- właściwości antyalergiczne, materiał nie uczula
- przewiewna i lekka
- doskonała termoregulacja
- delikatny i przyjemny w dotyku materiał
Skład: materiał: 54% Poliamid z recyklingu / 38% Poliester / 8% Elastan
Warm+
Bielizna sportowa wykorzystująca różne strefy regulacji termicznej, co pozwala na doskonały komfort użytkowania i utrzymanie optymalnego mikroklimatu. Niezbędna do intensywnych zimowych aktywności ze względu na wyjątkowo krótki czas schnięcia oraz ergonomiczny krój.
Od 1996 roku marka Viking produkuje odzież i akcesoria dla aktywnych. Ich flagowymi produktami są najwyższej jakości czapki i rękawice. Z początku Viking skupiony był na sportach zimowych jak narciarstwo i snowboard, jednak z każdym rokiem działalności rozwijał się i sukcesywnie powiększał swoją ofertę. Dziś wśród produktów Vikinga znajdziemy artykuły dla biegaczy, rowerzystów, żeglarzy, turystów i osób, które trenują pod gołym niebem.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.