Kask rowerowy Uvex I-VO CC 07 biały mat
Opis
Kask rowerowy Uvex I-VO CC
Kask rowerowy Uvex I-vo CC zapewni bezpieczeństwo Twojej głowy niezależnie od form rowerowego wypoczynku. Głównymi zaletami są: system regulacji 3D IAS 3.0, system Fas chin strap oraz Monomatic - te systemy powodują, że kask jest bardzo funkcjonalny.
- System 3D IAS 3.0 pozwala na dopasowanie kasku do kształtu głowy za pomocą jednej ręki. Dodatkowo system ten cechuje się nowoczesnym pokrętłem bez wypustek, dzięki którym jeszcze łatwiej można dopasować kask do głowy użytkownika.
- System Monomatic jest to zamek blokujący, który pozwala na wielostopniową regulację paska podbródka za pomocą jednej ręki.
- System FAS pozwala na proste dopasowanie długości pasków do własnych potrzeb. Dzięki temu kask leży mocno na głowie, nie mając możliwości ześlizgnięcia się, nawet podczas gwałtownego uderzenia
W kasku została użyta technologia inmould, która tworzy ekstremalnie bezpieczną i stabilną konstrukcje kasku, wraz z doskonałą wentylacją - w kasku znajdują się aż 24 kanały wentylacyjne, które sprawią, że użytkowanie go będzie znacznie bardziej komfortowe.
- kask rowerowy Uvex
- trwałe połączenie skorupy zewnętrznej z wewnętrzną - inmould
- precyzyjna regulacja 3D IAS 2.0
- zamek z regulacją Monomatic z wielostopniową regulacją
- regulowana długość paska FAS z wyściółką po wewnętrznej stronie
- siateczka na owady
- 24 kanałów wentylacyjnych
- wkładki vent
- możliwość przyczepienia lampki plug-in LED
- waga: od 225 g
- certyfikat EN 1078 / TÜV GS / CE
- do wyboru dwa rozmiary:
- 15 obwód głowy: 52-57 cm
- 17 obwód głowy: 56-60 cm
Uvex jest firmą rodzinną z siedzibą w Niemczech, założoną w 1926 r. Na początku lat 30 XX wieku marka wyprodukowała swoje pierwsze gogle. Z roku na rok Uvex zwiększał swój asortyment oferując, oprócz gogli, najwyższej, jakości kaski narciarskie i rowerowe, okulary sportowe i lifestyle oraz ochraniacze. Nazwa Uvex jest skrótem od Ultra Violet EXcluded, co oznacza wykluczenie ultrafioletu, a co jest podstawową cechą gogli i okularów marki.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.