




Dwukierunkowe radio BCA BC Link 2.0 wersja UE

Opis
Radio BCA zmaksymalizuje Twoją linię — i Twoje bezpieczeństwo — teraz z dwukrotnie większą mocą.
Radiotelefon BC Link™ Two-Way Radio 2.0 to radio nowej generacji o mocy 0,5W dostępnej w UE, która zapewnia większy zasięg użytkowy. Grill Smart Mic jest odporny na śnieg. Przełącznik on/off/pokrętło wyboru kanału jest chronione przed przypadkową zmianą kanału. W zestawie wytrzymała, wbudowana bateria litowo-jonowa wielokrotnego ładowania, wytrzymały przewód oraz nowy wskaźnik procentowej mocy baterii. Integruje się ze wszystkimi lawinowymi poduszkami powietrznymi Float i plecakami Stash.
Znajdź rozdzielonych znajomych, komunikuj plany, trzymaj się linii i udostępniaj obserwacje w czasie rzeczywistym za pomocą systemu komunikacji grupowej BC Link. Interfejs użytkownika Smart Mic znajduje się na wyciągnięcie ręki: aby zmienić ustawienia, nie musisz wykopywać radia z opakowania. Bateria wystarcza na kilka dni bez ładowania, nawet w niskich temperaturach. Link 2.0 ulepsza obecny system, zapewniając większą moc, większą trwałość i większą odporność na warunki atmosferyczne.
Kompatybilny ze wszystkimi europejskimi radiotelefonami PMR446.
Specyfikacja:
UŻYTECZNY ZAKRES
Około 6 mil / 9,5 km w zasięgu wzroku
MAKSYMALNY ZASIĘG
Około 40 mil/64 km w zasięgu wzroku
ŻYWOTNOŚĆ BATERII
8 godzin normalnego użytkowania i do 40 godzin czuwania
BATERIA
Zintegrowana bateria litowo-jonowa 2300 mAh (wbudowana - nieusuwalna)
MOC
0,5 W
- wymiar: 16 cm x 5,6 cm x 3,5 cm
- waga: 312g
Od 1994 r. BCA koncentruje się na laserowym ratowaniu życia poprzez niezawodne, łatwe w użyciu produkty i edukację konsumencką. Misją marki jest ratowanie życia. Sprzęt testowany jest w prawdziwym terenie lawinowym przez pracowników firmy, którzy są freeriderami backcountry – narciarze i snowboardziści.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.