Bluza męska Carhartt Midweight Crewneck BLK czarny
Opis
Modna męska bluza Carhartt przypadnie do gustu każdemu. Klasyczny krój zakładany przez głowę sprawi, że w takiej bluzie będziesz się świetnie czuł i dobrze prezentował w każdym miejscu.
Jeżeli szukasz wygodnej bluzy typu loose fit, to bluza Carhartt Midweight będzie idealna. Klasyczny krój sprawdzi się na co dzień i podczas różnych aktywności. Jeżeli wybierasz się na camping, górski trekking lub wieczorny spacer po parku, koniecznie zabierz ze sobą tą bluzę.
Bluza z kapturem Carhartt to klasyczny model dedykowany do codziennych aktywności. Klasyczny krój i dobrej jakości dzianina o wysokiej gramaturze dobrze sprawdzi się w regularnym użytkowaniu. Model Midweight Crewneck dopasujesz do każdej stylizacji. Elastyczne ściągacze na rękawach i biodrach dodatkowo osłonią Cię przed podmuchami zimnego wiatru. Klasyczny kolor i naszyte logo marki na dole docenią wszyscy mężczyźni ceniący minimalizm, uniwersalne rozwiązania i styl.
Cechy produktu:
- Materiał: 50% bawełna / 50% poliester o gramaturze 356g/m2
- Dopasowanie: Loose Fit
- Ściągacze w mankietach i w pasie wzmacniane spandeksem
- Potrójne szwy w newralgicznych miejscach
- Kwadratowa metka z logo Carhartt na dole
Carhartt to amerykańska firma odzieżowa założona w 1889 roku, znana z odzieży takiej jak kurtki, płaszcze, kombinezony, kamizelki, koszule, jeansy, ogrodniczki, odzież ognioodporna i odzież myśliwska. Marka łączy autentyczne adaptacje solidnych amerykańskich archetypów, jednocześnie angażując się w subkultury, które ją przyjęły. Odzież znana jest z wytrzymałej konstrukcji, innowacyjnego wzornictwa i wyjątkowych standardów jakości, trwałości i komfortu. Carhartt do tej pory pozostaje firmą rodzinną, należącą do potomków założyciela Hamiltona Carhartta, z siedzibą w Dearborn w stanie Michigan.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.